Avoimet työpaikat

Löydät täältä tällä hetkellä avoimet työpaikat.

Vakuutusmeklariassistentti/ kiinteistövakuutustiimi

Tietoa tehtävästä

Finib Oy on vuonna 1995 perustettu kotimainen vakuutusmeklaripalveluita tarjoava yritys. Tällä hetkellä meitä finibiläisiä on jo lähes 40 ja nyt haemme lisää vahvistusta kiinteistövakuutustiimiimme. Vakuutusmeklariassistentin työssä toimit vakuutusmeklarin apuna ja työparina asiakkaittemme kiinteistövakuutusten hoitoon liittyvissä tehtävissä, kuten kohteen haltuunotossa, vakuutus- ja kiinteistötietojen tarkistamisessa, vakuutusten kilpailuttamisessa sekä muissa vakuutusten hallinnointiin liittyvissä monipuolisissa tehtävissä. Olet jatkuvasti yhteydessä asiakkaisiimme ja vakuutusyhtiöihin, pääasiassa sähköpostitse, mutta myös puhelimitse. Työn tekemistä tukee Finibin itse kehittämä ja jatkuvasti ylläpitämä tietojärjestelmä.

Edellytämme:

  •  soveltuvaa peruskoulutusta
  •  työkokemusta vakuutus- tai rahoitusalalta
  •  tuntemusta eri vakuutuslajeista, erityisesti vahinkovakuutuksista
  •  vastuuntuntoa, tarkkuutta, oma-aloitteisuutta, paineensieto- ja yhteistyökykyä
  •  kiinnostusta asiakaspalvelutyötä kohtaan
  •  MS Office -ohjelmien hallintaa

Etumme

  • työterveyshuoltoa täydentävä sairaanhoitovakuutus
  • lounassetelit ja virikesetelit
  • puhelinetu
  • 6 viikon vuositason lomakertymä
  • henkilöstön käytössä oleva loma-asunto Espanjassa
  • mahdollisuus syventää osaamista ja kehittyä kiinteistövakuutusten ja vakuutusmeklaritoiminnan asiantuntijana erittäin kokeneen ja ammattitaitoisen kotimaisen organisaation tuella
  • ergonomiaa tukevat työvälineet
  • etätyömahdollisuus

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintopäällikkö Ida Damén, puh. 045 1714 482. Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään sähköpostilla ida.damen@finib.fi viimeistään 11. kesäkuuta 2023.